Kirjaudu
torstai, 9. marraskuu 2006
Teen koneella kahta asiaa yhtäa aikaa! Normaalisti tuottaa vaikeuksia pureskella purukumia kävelessä. Huikeaa !
Kohta on adventti, muuten. Hienoa että saa laittaa valoja pihalle. Hienoa että on piha. Että on lunta. Talvi. Kylmä.
Ihmettelee el menoa.
Yleinen
Kommentit